اخبار, نمایشگاه‌ها

حضور گروه صنعتی ریزان فلز توس و شرکت کارماتک در نمایشگاه قطعات خودرو تهران

نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو تهران 1403 از تاریخ 29 تا 1 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در مساحتی حدود 80 هزار متر مربع و با حضور بیش از 700 از کشورهای مختلف و بیش از یک هزار تولید کننده داخلی، برگزار گردید.گروه صنعتی ریزان فلز توس و شرکت بازرگانی کارماتک در سالن8 در کنار شرکت مگاموتور و سایر شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا حضور یافت و از تولید انبوه مجموعه دیفرانسیل شاهین و مجموعه دنده برنجی‌های شش‌سرعته پژو رونمایی کرد.

شرکت ریزان فلز طوس به عنوان یک شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و با عزمی راسخ از برنامه های پیش روی خود رونمایی کرد. نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران فرصتی بود مغتنم برای میزبانی از مدیران، همکاران و شرکای تجاری در حوزه مدیریت، تامین، تحقیق و توسعه، تولید، بازاریابی و فروش قطعات صنعت بزرگ خودرو در ایران، ضمن تشکر از حضور تمامی عزیزانی که در این نمایشگاه پذیرای قدومشان بودیم، امیدواریم در نمایشگاه قطعات خودرو مشهد در آبان 1403 نیز شاهد حضور گرمشان باشیم.

تمامی علاقمندان به تهیه لوازم یدکی دیفرانسیل و دنده برنجی انواع خودروهای داخلی در سراسر کشور میتوانند با تماس با ما، اطلاعات نمایندگی های شرکت کارماتک در استان خود را دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *